Oeteldonkstijl

Veelgestelde vragen

Hieronder treft u een aantal veelgestelde vragen aan. Staat uw vraag er niet bij? Met het contactformulier kunt u eenvoudig uw vraag aan ons stellen.

Kan ik het pakket op een ander adres laten bezorgen dan het factuur adres?

Uiteraard! In het bestelformulier kunt u een alternatief adres opgeven om de bestelling te laten bezorgen. Let wel op, u kunt onze Oeteldonkse feestartikelen niet laten bezorgen op een postbus adres.

Garantie beschadigde producten

Ondanks de hoge kwaliteit van de artikelen die wij in ons assortiment hebben kan het voorkomen dat u een artikel ontvangt dat niet perfect is. In dat geval voorzien wij je graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Mocht je bestelling ondanks onze uiterst nauwkeurige zorg niet op de juiste manier aankomen, neem dan allereerst contact met ons op.

Binnen redelijke termijn kan het pakket met artikelen retour worden gestuurd naar het onderstaande adres van Oeteldonkstijl. Zodra de retour bij ons binnen is, wordt er onderzocht hoe de schade ontstaan is en wordt het product eventueel getest. Aan de hand van de uitkomsten wordt er bepaald of een product wordt gerepareerd of vervangen. Indien je een nieuw of gerepareerd product toegestuurd krijgt, zijn hier geen nieuwe verzendkosten van toepassing.

Oeteldonkstijl
T.a.v. Retouren
Boogershof 6-8
5298MN Liempde

Kan ik de bestelling dezelfde dag nog ophalen?

U kunt uw bestelling op afspraak afhalen, mits de feestartikelen op voorraad zijn. Kies bij verzendopties voor afhaling en vermeldt uw telefoonnummer bij uw bestelling. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op over het moment van afhaling.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

U kunt uw feestartikelen en partygadgets betalen op de manier die u prefereert. De volgende opties zijn mogelijk:
iDeal
PayPal
MisterCash/Bancontact
SoFort
Vooruitbetaling

Wanneer u kiest voor de optie vooruitbetaling, nemen wij de bestelling in behandeling zodra het bedrag op onze rekening staat.

Wat gebeurt er wanneer ik niet aanwezig ben op moment van levering?

Wij werken samen met PostNL. Wanneer u niet aanwezig bent bij het moment van levering, dan zal de bezorger een briefje voor u achter laten met daarop een nieuwe datum en tijdstip waarop de bezorging zal plaatsvinden.
Wilt u uw bestelde feestartikelen op een ander adres laten bezorgen? Dan kunt u eenvoudig een postadres invoeren op het bestelformulier.

Zijn de prijzen op de site inclusief BTW?

Alle prijzen van de feestartikelen en partygadgets op de site worden inclusief BTW en exclusief verzendkosten weergegeven, tenzij anders vermeld.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Wilt u toch liever andere Oeteldonkse emblemen bestellen of wilt u de bestelling helemaal annuleren.
Als u op de dag van bestelling voor 16:00 contact met ons opneemt via info@oeteldonkstijl.nl, kunt u de bestelling kosteloos en zonder opgaaf van reden annuleren.

Is de levertijd afhankelijk van de betaling?

In principe zijn de bestelde feestartikelen de volgende werkdag in huis, wanneer de bestelling voor 16:00 geplaatst is.
Behalve wanneer u hebt gekozen voor de methode vooruitbetaling. We nemen de bestelling dan pas in behandeling, wanneer het bedrag op onze rekening staat.

Verzenden jullie goederen ook naar het buitenland?

Jazeker! Wij hebben, vanwege de lage kosten van onze partygadgets, veel relaties in het buitenland.
Bestelt u vanuit België gelden de volgende verzendkosten:
- Bestellingen tot € 100,- ; €9,50
- Bestellingen boven € 100,- : GRATIS


Voor de verzendkosten naar overige landen hanteren wij de kosten van PostNL pakketservice.

Hoe kunnen de prijzen van Oeteldonkstijl zo laag zijn?

Oeteldonkstijl kan haar Oeteldonkse emblemen en Oeteldonksefeestkleding tegen de laagste prijs van Nederland aanbieden vanwege het feit dat wij onze producten heel erg groot inkopen. Daarnaast kopen wij onze producten direct bij de bron in, waardoor wij de beste prijzen kunnen bieden.

Welke bezorgkosten worden er gerekend door Oeteldonkstijl?

Brievenbuspost €1,89
Pakketjes €5,95

Gratis verzending vanaf € 50,- (NL)

Uw pakketje met Oeteldonkse feestartikelen is dus razendsnel in huis.

Oeteldonkstijl levert ook in België, Bulgarije, Cyprus, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Groot-Brittannië, Hondarije, Italië, Letland, Luxemburg, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakijke, Spanje, Tsjechië en Zweden. Voor informatie over de verzendkosten naar één van deze landen, kies je het gewenste land van bezorging in je winkelwagen. De verzendkosten zijn dan direct zichtbaar.

Wilt u uw pakket laten bezorgen in een land wat niet hierboven genoemd wordt? Neem dan contact met ons op!

Garantie onbeschadigde producten

Heeft u een bestelling geplaatst en blijkt het bij levering niet te voldoen aan uw verwachtingen, is het mogelijk om de producten binnen 14 dagen na levering retour te sturen naar het volgende adres. U dient de originele pakbon (factuur) mee te sturen.

T.a.v. Oeteldonkstijl
Boogershof 6-8
5298 MN Liempde

Binnen 30 dagen zult u het volledige bedrag teruggestort krijgen na ontvangst

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Voor 16:00 besteld, betekent morgen in huis voor Nederland & België. Met track & trace kunt u de status van uw bestelling makkelijk volgen.
Dit geldt alleen als de producten niet op vooruitbetaling besteld zijn. De feestartikelen worden dan verstuurd, wanneer het bedrag bij ons op de rekening staat.

Pakket besteld voor 16:00 op: (NL&BE)
- Maandag --> dinsdag
- Dinsdag --> woensdag
- Woensdag --> donderdag
- Donderdag --> vrijdag
- Vrijdag --> Zaterdag
- Vrijdag (na 16:00) zaterdag & zondag --> dinsdag

Wanneer wordt mijn pakket geleverd?

Wanneer u vóór 16:00u besteld heeft is het pakket in 95% van de gevallen de volgende werkdag in huis. Zowel in Nederland, als België.
U ontvangt aan het einde van de dag een track&trace code, waarmee u uw zending kunt volgen.

Heeft u gekozen voor 'vooruitbetaling', dan nemen wij de bestelling in behandeling op het moment dat het verschuldigde bedrag op onze rekening staat.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Heeft u het pakket met feestartikelen vandaag voor 16:00 besteld? Dan ontvangt u aan het einde van de dag een track&trace code, waarmee u de zending kunt volgen.

Wanneer u heeft gekozen voor de optie "vooruitbetaling", nemen wij de bestelling pas na betaling in behandeling. U ontvangt dan een track&trace code, zodra het bedrag op onze rekening staat.

Ik heb een klacht

Het kan zijn dat u een klacht heeft over Oeteldonkstijl. Dat vinden wij erg vervelend en gaan graag op zoek naar een oplossing. We willen graag dat u enthousiast bent over uw aankoop en tevreden over onze communicatie. Daarom doen wij er alles aan om problemen naar tevredenheid op te lossen.

Wat kun je verwachten:
- U krijgt altijd binnen 24 uur reactie
- We onderzoeken de oorzaak van uw klacht
- We nemen contact met u op, zodat we samen tot een geschikte oplossing kunnen komen
- We komen onze afspraken na

Klachten kunnen gemaild worden naar info@oeteldonkstijl.nl

Wanneer wordt mijn pakket geleverd tijdens de feestdagen?

Wij verzenden al onze pakketten standaard via PostNL en streven er naar om ook tijdens de feestdagen alle pakketten op tijd te leveren. Houd bij je bestelling rekening met onderstaande wijzigingen voor Nederland & België. Mocht je vragen hebben over de levertijden, neem contact op via info@oeteldonkstijl.nl. Op de volgende feestdagen zijn wij (naast onze gewone openingstijden) gesloten en zijn wij niet telefonisch of via email bereikbaar. Wij zullen zo spoedig mogelijk weer contact met je opnemen.

Vrijdag 25 december zijn wij gesloten (Eerste kerstdag)
Besteldatum vóór 16:00 uur > Pakket gaat mee met PostNL > Leverdatum
Do 24 december > do 24 december > ma 28 december
Vrij 25 december > ma 28 december > di 29 december

Zaterdag 26 december zijn wij gesloten (Tweede kerstdag)
Besteldatum vóór 16:00 uur > Pakket gaat mee met PostNL > Leverdatum
Vrij 25 december > ma 28 december > di 29 december
Za 26 december > ma 28 december > di 29 december

Vrijdag 1 januari zijn wij gesloten (Nieuwjaarsdag)
Besteldatum vóór 16:00 uur > Pakket gaat mee met PostNL > Leverdatum
Do 30 december > do 30 december > ma 4 januari
Vrij 1 januari > ma 4 januari > di 5 januari

Zijn er kortingscodes beschikbaar?

Hier vind je een overzicht van de lopende acties bij De Horeca Bazaar:

10% korting bij een tag op social media
Wij zijn altijd super benieuwd naar hoe onze Oeteldonk producten door jou worden gebruikt! Deel je mooiste foto's op social media en tag @Oeteldonkstijl.nl. Je ontvangt van ons een kortingscode van 10% op je volgende bestelling.

Bij het plaatsen van een afbeelding en het taggen van Oeteldonkstijl geef je ons direct toestemming om de foto's te gebruiken via onze eigen kanalen. Mochten wij de afbeeldingen gebruiken, dan vermelden wij uiteraard de bron.